Ein Sof Strona Główna



 Ogłoszenie 
Mistrzowie Gry

Fabuła EinSof

Koniec Pierwszej Plagi zbiega się w czasie z narodzinami Andrasty – kobiety z zamieszkującego północny Ferelden ludu Alamarri, która zapoczątkowała wiarę w Stwórcę. Poprowadziła ona swoje plemię do walki z Imperium Tevinter i kto wie, czy nie przyczyniłaby się do jego ostatecznego upadku, gdyby nie zdrada ze strony męża, Maferatha. Zazdrosny o uwielbienie, jakim darzono Andrastę i żądny władzy, wydał on małżonkę na pastwę Tevinterczyków, otrzymując w zamian pozwolenie na zachowanie podbitych ziem (zostawił sobie Ferelden, natomiast przyszłe terytoria Orlais, Nevarry i Wolnych Marchii rozdzielił między synów). Męczeńska śmierć kobiety, w połączeniu z niezwykłymi fenomenami, do jakich dochodziło pod jej przywództwem, sprawiły, że głoszone przez nią nauki – zebrane w świętym tekście znanym jako Pieśń Światła – stały się fundamentem nowej religii, nazywanej początkowo kultem Stwórcy. Na przestrzeni kolejnych dziesięcioleci wiara ta rozprzestrzeniła się po świecie, zdobywając popularność niemal we wszystkich zakątkach Thedas. Na około sto lat przed końcem ery Starożytności powołano nawet pierwszą Inkwizycję, by tępiła demony, magów i heretyków. W tym samym czasie postępował upadek Imperium, a jego terytorium zostało doprowadzone mniej więcej do stanu, w jakim znamy Tevinter obecnie. Pod koniec omawianej epoki wiara w Stwórcę umocniła się w Orlais na tyle, że tamtejszy władca, cesarz Drakon, ustanowił ją oficjalną religią państwową, powołując Zakon. Na jego czele zawsze staje kapłanka przyjmująca tytuł Boskiej, która rezyduje w świątyni w Val Royeaux (stolicy Orlais). Sytuacja obecnie nie wygląda zbyt ciekawie. Niedawno utworzony Zakon zaczyna polować na magów, a Ci niekoniecznie chcą zostać zamknięci na całe wieki w wieżach. Wszystko to wzbudza niepokój zwykłych zjadaczy chleba, którzy niezależnie jakiej rasy są najbardziej odczują wojnę i chaos. Wszystko w rękach potężnych wojowników, polityków, magów, ale też i poszukiwaczy przygód. » czytaj więcej

Tablica Kantora

- Rekrutacja na Mistrzów Gry otwarta! - Polowania na magów są na terenie Orlais coraz bardziej zacięte, ale za to Wolne Marchię ignorują problem i obserwują rozwój wydarzeń, chociaż wpływy Zakonu rozrastają się również i u nich. Powstaje pierwsza Wieża Kręgu w Kirkwall, która rekrutuje młodych adeptów, ale też i tych, którzy poprowadzą ich edukacje. Upiornie określana mianem Katowni staje się miejscem nad wyraz unikanym przez magów, którzy dalej mają w mieście wpływy. Szlachta rozerwana jest przez dwie silne strony konfliktu - wiarę i magię.


1:20 Wiek Bóstw
Obecny czas to 2016-12-03, 14:38
Ein Sof Strona Główna
Zobacz posty bez odpowiedzi
 
 Prolog   Tematy   Posty   Ostatni post 
Prolog
Organizacja
  

Kopalnia wiedzy i podstawa do rozpoczęcia przygody. To w tym dziale można dowiedzieć się jakie rasy na forum są grywalne, ale też i jakie groźne bestie możesz spotkać na swojej drodze..





   
20 20 2016-11-29, 20:38
Ostatni post
Karty Postaci
  

Właśnie tutaj zaczyna się przygoda każdego wspaniałego bohatera, ale też i złoczyńcy czy stałego bywalcy tawern i innych przybytków! Jedyne co Cię ogranicza, to wyobraźnia i w pewnym stopniu zdrowy rozsądek.





Moderator Inkluz
3 3 2016-11-29, 14:12
Ostatni post
Informacje
  

Tutaj zawarte są wszelkie nowe prawa obowiązujące forum i graczy, ale nie tylko, gdyż można również przeczytać tutaj o nowinkach w systemie rozwoju postaci czy zgłosić swoją nieobecność.






   
2 2 2016-11-24, 16:25
Ostatni post

 Historia   Tematy   Posty   Ostatni post 
Historia
Kirkwall
  

Kirkwall, nazywane także Miastem Kajdan, jest dużym miastem nad Morzem Przebudzonych, wybudowanym na zboczach Gór Vimmark. W dawnych czasach stanowiło granicę Imperium Tevinter i było centrum handlu niewolnikami. Dziś jest jednym z ważniejszych portów, gdyż to w nim skupia się niemal cały handel pomiędzy Fereldenem i Wolnymi Marchiami.



   
0 0 --
Starkhaven
  

Starkahven jest największym i prawdopodobnie najwspanialszym miastem Marchii, którego bogactwo w oczywisty sposób widać na ulicach ozdobionych marmurem i złotem. Władcą Starkhaven jest książę. Tytuł ten jest jednak stosunkowo nowy, gdyż poprzedni władcy miasta używali bardziej ekstrawaganckich określeń.



   
0 0 --
Reszta Świata
  

Cały świat stoi na wyciągnięcie ręki, wystarczy tylko ruszyć w podróż i znaleźć miejsce, które cię satysfakcjonuje. To tutaj znajdują się wszelkie tereny od Imperium Tevinter do Głuszy Korcari.





   
0 0 --

 Offtop   Tematy   Posty   Ostatni post 
Offtop
Tawerna
  

Jesteś zmęczony po wyprawie na Głębokie Ścieżki, a może twoja ukochana postanowiła wpaść w objęcia jakiegoś przystojnego elfa? To idealne miejsce na odreagowanie. Prawie wszystko jest tutaj dozwolone, ale w granicach rozsądku!





   
0 0 --
Wymiana
  

Myślałeś o wymianie z Ein Sof? Może masz propozycje partnerstwa między forami? W takim razie jest to odpowiedni temat na jej złożenie! Tylko uważaj na pomioty, które mogą się gdzieś tutaj kręcić.





   
1 1 2015-06-30, 20:04
Ostatni post
[ Preferencje
Kto jest na Forum
Nasi użytkownicy napisali 26 postów, tematów 26
Mamy 9 zarejestrowanych użytkowników
Ostatnio zarejestrowana osoba: Barzhog
To forum odwiedzono już 25323 razy
Na Forum jest 2 użytkowników :: 1 Zarejestrowany, 0 Ukrytych i 1 Gość
Zarejestrowani Użytkownicy: CCBot/2.0
Najwięcej użytkowników 22 było obecnych 2015-10-25, 21:19 Mistrzowie GryLudzieElfyKrasnoludy
Przez ostatnie 24 godziny byli na forum: Geldauran, Barzhog, Czyżyk
Osoby odpowiedzialne za Forum
Ostrzeżenia użytkowników

Nowe posty    Brak nowych postów    Forum Zablokowane
Shoutbox indicator
Wiadomość:




wxv.pl - załóż forum dyskusyjne za darmo





Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 13